Account assistant

Mobilease is een snelgroeiende jonge onderneming en daarom gaan wij op zoek naar een allround boekhoudkundig administratief bediende die snel en flexibel kan inspelen op de noden van het moment en ook instaat voor enkele vaste taken. Heb je reeds ervaring in boekhouding en administratie en ben je een vlotte persoon die graag zelfstandig werkt? Heb je bovendien een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken!

Takenpakket

  • Instaan voor de opvolging van boekhoudkundige taken en administratie;
  • Aanspreekpunt voor leveranciers en klanten;
  • Boeken aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en doet de voorbereiding van aangiftes.
  • Algemene administratie:
    • Opstarten van dossiers
    • Schade opvolging
    • Aanloopwagens inboeken en opvolgen

Profiel

  • Je hebt reeds een eerste ervaring in een administratief boekhoudkundige richting;
  • je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans;
  • kennis van Exact is een pluspunt;
  • je bent in staat om prioriteiten te stellen en op een zelfstandige manier te werken.
  • Je bent administratief punctueel, nauwkeurig en je kan correct werken;
  • Je bent stressbestendig en kunt omgaan met resultaatdruk en deadlines;
  • Je bent flexibel ingesteld en bent bereid opleidingen te volgen in kader van de functie.
  • Gemotiveerde Bachelor
  • Je bent een vlot communicatief persoon;
  • Je bent steeds discreet

Aanbod

  • Tewerkstelling in een jonge, dynamische omgeving en sfeer;
  • Voltijdse tewerkstelling in een dynamische omgeving met de nodige vrijheid en zelfstandigheid.
  • Mobilease Belgium investeert in zijn medewerkers en stimuleert doorgroei binnen de organisatie.

Solliciteren

Solliciteren kan via kristof.debacker@mobilease.be op het nummer 0468/16.95.05 of via onderstaand formulier.

  • Si vous avez un cv, vous pouvez le télécharger ici.
    Faites glisser les fichiers ici ou
    Types de fichiers acceptés : doc, pdf.
2020-10-12T10:25:31+00:00