FAQ 2017-09-07T15:34:18+00:00
Wat bij het jaarlijks onderhoud? 2016-05-16T16:37:50+00:00

Waar mag ik mijn onderhoud laten uitvoeren?

Voor onderhoud neemt u contact op met uw concessiehouder. Neem zeker uw onderhoudsboekje en Mobilease-documenten mee. Zo kan de concessiehouder met ons contact opnemen.

Heb ik recht op een vervangwagen?

Bij een klein onderhoud is er geen vervangwagen voorzien.

Waar kan ik mijn banden laten wisselen? 2017-07-13T18:06:20+00:00

Klik hier voor een overzicht van onze bandenleveranciers. U maakt vervolgens een afspraak bij de bandencentrale van uw voorkeur. Neem zeker uw inschrijvingsdocumenten, onderhoudsboekje en Mobilease-identificatiedocumenten mee.

Ik heb een panne. Wat nu? 2016-08-12T08:38:29+00:00

Neem meteen contact op met Mobilease Bijstand via 02/286.35.58. Onze depannagedienst helpt u zo snel mogelijk uit de nood.

+  Krijg ik een vervangwagen na pech?

Kan uw wagen niet onmiddellijk hersteld worden na een depannage door Mobilease Bijstand? Dan heeft u recht op een gratis vervangwagen voor een periode van 7 werkdagen.

Wat te doen na een ongeval? 2016-08-12T09:15:39+00:00

Bij een ongeval stuurt u uw ingevulde ongevalsaangifte binnen de 24 uur naar info@mobilease.be. Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen wij contact op voor de verdere afhandeling. Bent u immobiel? Neem contact op met Mobilease Bijstand via 02/286.35.58.